مهرتامهرتا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

مهرتا

مهرتا جون بدنیا اومد

1390/3/18 16:31
نویسنده : زینت جون
335 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر دیروز (١٧/٣/١٣٩٠) ساعت 13:15 مهرتا جون بدنیا اومد و من و مامانیش احساس غیر قابل وصفی داریم خدا رو صد هزار مرتبه شکر الحمدالله رب العالمین ،

چند تا از عکس های مهرتا جونی :

مهرتا

مهرتا و بابایی

دوستان مهرتا

پیامی که خاله زیبای مهرتا جون موقع تولدش برای دوستان و فامیل ارسال کرد :

اگه دیدی یهو بارون گرفت

اگه دیدی همه گلهای دنیا شکفتن

اگه دیدی یه ستاره از آسمون کم شده

بدون یکی از فرشته های آسمون گم شده

گم شده و پیش مامان اومده

مهرتا جونی روی زمین اوووومده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ریحانه
19 خرداد 90 1:45
سلام قدم نو رسیده مبارک
hamideh
5 مرداد 90 19:38
baba in dokhtaretoon bozorg shod ... chera webesho AP nemikonin? nakone mikhain ye bar axe aroosisho bezarin?!!!
مهرتا
16 مرداد 90 8:40
سلام دنیا اومدن نی نی رو بهتون تبریک میگم.. مهرتا کوچولو خوش اومدی
مینا و مریم
27 شهریور 90 20:51
سلام مهرتاجونی ما هم از امروز دوست اینترنتی تو شدیم
علی اکبر فرقانی
22 دی 90 0:48
سلام
خدا حفظونون کنه


سلام ممنون
خاله زهرا
19 شهریور 91 22:36
سلام عشق خاله.الان 3تا از دندون هات در اومده مثل موش شدی.





خاله زیبا
19 شهریور 91 22:40
سلام جوجه ی من.عشق من.خاله فدات بشه الهی.نفس.نمیدونی که چقدر دوست دارم عزیزم.فدایه موهایه فرفریت بشم من.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرتا می باشد